آیا عرشه چوب پلاست هنگام خیس شدن لغزنده است؟
نوشته شده توسط : الوارکده

فرسودگی اندک، ظاهر زیبا و نگهداری کم از جمله دلایلی است که برخی از صاحبان خانه و سازندگان از چوب پلاستیک به جای چوب برای عرشه استفاده می کنند.

هنگام ساخت حیاط و عرشه، اولویت اصلی ما ایمنی است. بهترین مصالح تزئینی، نه تنها زیبا بلکه ایمن نیز هستند. به همین دلیل، ما به دنبال چیزی جز بهترین و ایمن ترین مصالح تزئینی نیستیم. اگر قصد دارید عرشه ای را کنار استخر نصب کنید یا در محل زندگی شما باران زیادی می بارد، بهترین گزینه عرشه چوب پلاست است.

اگر می خواهید یک حیاط یا یک عرشه در فضای باز بسازید ، ممکن است چوب پلاستیک را تهیه کنید. کفپوش چوب پلاست از مواد پلاستیک و چوب ساخته می شود. دوام پلاستیک را به همراه زیبایی چوب به دست می آورید. مواد روکش کامپوزیت یکی از ایمن ترین ها برای استفاده است. مستعد شکسته شدن نیست و می تواند در برابر آب و هوای بد مقاومت کند و نیاز به مراقبت زیادی ندارد.

از آنجایی که همه ما نگران امنیت خانواده خود هستیم، چیزی جز بهترین نمی خواهیم. بنابراین این سئوال به ذهن متبادر می شود که آیا عرشه چوب پلاسیتیک هنگام خیس شدن لغزنده است؟

فصل زمستان می تواند باعث لغزنده شدن عرشه شما شود اما عرشه های چوب پلاست حتی در صورت وجود آب روی سطح، لغزنده نیستند. با این حال، مشکل انباشت طولانی مدت یخ و هم آب روی کفپوش شما وجود دارد.

کفپوش چوب پلاستیک، مخصوصاً مدلهای جدیدتر، تقریباً بدون لغزش هستند. حتی اگر هنوز از مواد تزئینی کامپوزیت نسل اول استفاده می کنید، خیالتان از بابت لغزندگی راحت باشد. شما فقط باید برخی از این موارد را رعایت کنید تا فضای بیرونی شما برای همه ایمن تر شود.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص چوب پلاست و مشاهده ی نمونه پروژه ها به الوارکده مراجعه فرمایید.





:: برچسب‌ها: چوب پلاست الوارکده , عرشه ی چوپ پلاست , نمای چوب پلاست , کف پوش چوب پلاست ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: